fredag 23 november 2012

Nr. 36!

Mer jul, mer jul!! Mer jul, mer jul!! 
Kära nån vad jag längtar! 
Den här gången blev det en trekantig tändsticksask som skulle altras. Ett papper ur gömmorna som jag inte har en aning om vem som tillverkat, men som jag verkligen tycker är superfint! Detta tillsammans med tre metallhörn och blandade blommor och en snöflinge-charm fick utgöra framsidan.


Baksidan pryds av en stämpel från Pysseldags, en snöflinga i glittrigt vitt och en bit spets.



Den här fick flytta hem till min pappa på fars dag tillsammans med ett kort (som jag hoppas att jag kom ihåg att ta kort på, men som jag misstänker att jag glömde bort) och några triss-lotter som inte gav någon förmögenhet. Inte ens en ny lott, faktiskt! : ( 
Nåja, bättre lycka nästa år. Plötsligt händer det! 
Eller?   : )

Sköt om er, och titta in snart igen!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar